onsdag 26 januari 2011

Getting closer

16k idag. Gick som en dans. Hade lätt kutat en bra bit till men ...

Jag fattade ett moget beslut. Avslutade och tog bussen sista biten hem.
Man ska träna upp sig långsamt så man inte skadar sig. Så jag tänkte; stoppar nu innan jag får ont i mitt gamla marathonknä eller någon annan stans. Detta även fast jag verkligen ville springa vidare.

Men en fantastiskt löparrunda var det (knark!). Solen sken, Djurgården var fantastiskt vacker. T o m tanterna med stora fönade frisyrer, stora solglasögon och nedbantade pinnben som stack fram under pälsen var vackra. Jag log och nickade åt folk hela vägen. Och så detta mogna beslut on top of all.

Får tacka för en bra dag helt enekelt :)
Kommer nog att koma runt Göteborgsvarvet ändå.

Tack och bock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar