tisdag 15 mars 2011

.... hof?

Igår sprang jag 5 k så fort jag orkade. Asså: Så fort jag orkade. 22 min.
Jepp... det är läget alltså.
Det kan ju bara bli bättre.

Tänkte på en grej när jag var ute och sprang. Alla "Hof" som dyker upp här och där. Finns det inte för många redan?
Jag vet inte ... varför det stör mig? Men det stör mig. Swedenhof, på Swedenborgsgatan. Varför döper man den till Swedenhof? Swedenborgsgatan + hof. I don´t know. Gifter sig inte så bra helt enkelt.
Tänkte jag och sprang vidare.
Tänkte på att jag INTE tänkte: "Jag kanske skulle titta in på Swedenhof på Swedenborgsgatan nån gång, och svinga en bägare eller två" ... eller vad man gör där inne. Sen om det beror på namnet, loggan, de gigantiska skyltfönstren som man ska sitta innanför, det vet jag inte.

Men skit samma. 5k 22 min.
Bättre ska det bli.

Kvällens pass. 3k uppvärmning + 1000 m intervaller. Gick segt.
Nästa pass: torsdag.

Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar