tisdag 29 mars 2011

Försöker trappa upp min träning och märker det i benen.
Även fast jag vilat tre dagar på raken innan dagens träningspass så kändes det ändå som om benen knappt orkade röra sig idag.
Funderar på om jag ska bota det med att lägg in ännu fler träningspass, typ träna sig ur det eller vad det heter. Eller om jag ska försöka köra lite hårdare var annan vecka och soft var annan vecka?
Eftersom jag inte har lagt ut den här bloggen någonstans och eftersom jag antar att ingen läser den så får jag väl svara på den frågan själv.

Svar:
Nej men kör på för fan. Det kommer nog att vara rejält tufft några veckor till innan du vänjer dig vid att träna lite hårdare men sen blir det nog lättare ska du se :) Lagom tills vårvärmen kommer och du kan börja springa i kortbrallor och linne!

Svar till svaret:
Tack för bra svar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar