söndag 13 februari 2011

Draculastyle

17k blev dagens skörd. Känns rätt ok ändå även om det gick långsamt. Det var najsigt ute. Sol, snö massa småhundar som man höll på att trampa på här och där. (As a matter of fact. Dom där hundarna dök upp över allt. Där man minst anade, långt bort från promenadvägarna. Lite spooky när jag tänker vidare på det)

Men det var inte det jag tänkte skriva om. Jag tänkte skriva om att "Springa snyggt". På min klubb snackar man mycket om det, och så får man veta hur man ska springa.

Och det var alltså inte så sprang jag idag. Såg min siluett i snön och det såg inte snyggt ut. Det såg ut som om mina axlar satt ihop med mina öron och drog resten av kroppen framåt. Lite som Greve Draculas skugga om man tänker bort manteln.
Sitter här nu och funderar på om jag ska behålla Dracula-stilen eller om man typ ska börja med massa situps och grejer? Återkommer i frågan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar